У І кварталі 2021 року компанія "Delivery Group" зберегла, розпочату у карантинному 2020 році, позитивну динаміку зростання основних показників діяльності. У порівнянні з І кварталом 2020 р. компанія зросла майже на 25% за показниками кількості прийнятого до відправлення вантажу, в тому чиcлі вантажу посилкового формату до 30 кг на 30%, більше 30 кг на 55% та палетного формату на 9,5%.

"Delivery Group" щоденно докладає зусиль, щоб значне підвищення попиту на логістичні послуги компанії не послабило якість їх надання. Компанія посилено працює як над збільшенням площі складських приміщень  для обслуговування клієнтів, так і над збільшенням кількості паркомісць під автотранспорт на транзитних складах, збільшує штат співробітників відділень та терміналів, запускає нові прямі маршрути, зменшуючи тим самим кількість місць сортування вантажу за маршрутом його прямування.

В порівнянні з І кварталом 2020 р. в компанії значно зменшилась частка втрат вантажу (на 67%!), що посприяло зростанню на 2,4% індексу задоволення клієнтів сервісом. Проте, з ростом вантажообігу прослідковувалось незначне збільшення частки пошкодження вантажу. Тому, компанія щоденно докладає зусиль для виправлення ситуації та вдячна клієнтам, які  продовжують підтримувати високий рівень відповідальності щодо збереження власного вантажу, забезпечують додаткове його пакування та активно користуються послугою добровільного страхування вантажу в  СК «КВОРУМ».  

Протягом І кварталу 2021 р. компанія продовжувала розширювати свою територіальну присутність в регіонах, відкривши 9 нових відділень та наполегливо працювала над впровадженням додаткових якісних сервісів, забезпечивши  32 відділення можливістю надавати для своїх клієнтів послугу "Післяплата готівкова" та "Післяплата безготівкова".

Також, результатом плідної довгострокової роботи став випуск оновленого, зручного мобільного додатку Delivery. Мобільний додаток "Deliverу" – це повноцінний робочий кабінет в кишені клієнта, який дозволяє будь-де та будь-коли скористатися не тільки стандартними послугами такими, як пошук відділення, виписка квитанції, трекинг вантажу, а також і додатковими можливостями:

- подати заявку на забір або доставку вантажу;

- змінити відправника/отримувача/платника за квитанцією;

- переадресувати вантаж в межах одного населеного пункту або в інший населений пункт;

- оплатити послуги онлайн або змінити вид оплати (безготівковий/ готівковий);

- у кілька кліків зв'язатися з персональним менеджером або оператором представництва, гарячої лінії або Центру прийому замовлень на забір і доставку вантажу;

- мати доступ до своїх даних у програмі лояльності – інформація про вагу перевезень та тарифний план клієнта, нараховані та доступні для використання бали, можливість обміну їх на подарунки або в рахунок перевезень "склад-склад";

- відстежувати новини та  актуальні акції компанії та багато іншого.

Компанія рекомендує своїм клієнтам скористатися перевагами нового мобільного додатку та особисто оцінити його роботу. Завантажити  мобільний  додаток можна за посиланнями:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.delivery.deliverymobile&hl=ru&gl=US

IOS: https://apps.apple.com/ru/app/delivery-auto/id908557251

У порівнянні з І кварталом 2020 р. відбулось зростання частки адресного обслуговування клієнтів на 8,4%. Активно працюючи в даному напрямку, компанія впровадила нові послуги для клієнтів з доставки вантажу на адресу "Велопрайс" та послугу з доставки легкових шин на адресу. Ознайомитись з тарифами на пакет зазначених послуг можна за посиланням Адресна доставка та забирання - Delivery (delivery-auto.com)

Також, у І кварталі 2021 р.  було впроваджено новий галузевий тариф з перевезення вантажу "Мототехніка", який вже зацікавив ряд інтернет-магазинів. Детально ознайомитись з нововведеннями та всіма пропозиціями компанії щодо тарифікації перевезень можна на офіційному сайті www.delivery-auto.com.

ІІ квартал 2021 р. компанія "Delivery Group"  планує присвятити налагодженню та вдосконаленню безперебійної роботи відділень та транзитних складів в умовах росту вантажообігу; значному збільшенню кількості відділень, які надають фінансові послуги "Післяплата готівкова" та "Післяплата безготівкова"; розширенню сітки галузевих тарифів та наданню додаткових можливостей дій своїм клієнтам саме через мобільний додаток. Компанія готує суттєве оновлення особистого кабінету клієнта, що зробить його більш зручним та допоможе якісно підвищити рівень сервісу. 

"Delivery Group" працює для Вас! Разом 20 років!